Logo Kurier Iławski

Pierwsza strona
INFORMACJE
Opinie
Kurier Zdrowia i Urody
Papierosy
CENNIK MODUŁOWY
Ogłoszenia drobne
Ogłoszenia modułowe
Stopka
Wyszukiwarka
FORUM

INFORMACJE
Podpalacz szaleje po mieście
Przewodniczący Roman Brzozowski odwołany!
Droga ekspresowa S5 dzieli ludzi zamiast łączyć
Trująca roślina rośnie wszędzie
Czy dziki oszalały?
Chciał podpalić swoją żonę...?!
Wysadzili bankomat
Zginęli oboje pod kołami pociągu
Droga ekspresowa S5. Wybrano korytarz Ostróda-Grudziądz
Komu renta alkoholowa
Czy pogrąży nas paraliż drogowy?
Jakub Kaska nowym dyrektorem centrum sportu i turystyki
Hulajnoga na szczycie lokalnej drabiny problemów
Dajemy chorym światło
Nowy komendant policji ma głos!
Skłóceni przez drogę ekspresową
Grypa rozkręca się na rekord
Personalny skandal w policji powiatu
Tragedia między peronami dworca kolejowego PKP
„Czas na naszą historię”
Więcej...

Forum

Fatal error: Call to undefined function autolink() in /guestbook.php on line 1288

34927. 
Odnośnie wpisu numer: 34911

Co do spotu reklamowego. Z jednej strony dziewczyny są piękne, okolice również. Z drugiej strony trzeba postawić pytanie o koszt tego spotu. Ile kosztował, kto go zrealizował? (czy iławianie czy może zewnętrzna firma zarobiła?).
A ile w końcu z każdej wydanej na spot złotówki zarobiło miasto? Trudno co prawda przeliczyć, bo jeśli np. wydano 10 tys. zł, a dzięki spotowi do Iławy przyjechało 1000 osób i wydało po 2 tysiące każdy, to było warto? Moim zdaniem nie, a nie wierzę, że dzięki spotowi przyjechało 1000 osób. Za 10 tys. zł można by postawić plac zabaw, tak bardzo potrzebny na niejednym osiedlu.
Wydział promocji, moim zdaniem, powinien się zajmować szukaniem inwestorów, by iławianie mieli pracę, a nie turystyką. Turystyka jest sezonowa, a w wydziale promocji pracuje kilka osób przez 12 miesięcy. Jakie są efekty ich pracy?
Ile pieniędzy wydział zarabia dla miasta? Otwarcie wieży ratusza dla zwiedzających to autorski pomysł Piotra Ambroziaka i strzał w "10".
Nikt tego wcześniej nie zrobił. To jest promocja!